Ludzie pamiętają 80% z tego co widzą,
a jedynie 20% z tego co czytają

Od wyglądu logo w dużej mierze zależy, jak klienci postrzegają markę. To najważniejszy element jej identyfikacji wizualnej, z którym zetkną się za każdym razem, gdy zobaczą reklamę firmy, opakowanie produktu czy wejdą na jej stronę. Dlatego też musi być starannie przemyślane i doskonale zaprojektowane.

Tworząc logo, koncentrujemy się na tym, by wyrażało charakter marki. Zanim przystąpimy do projektowania, dokładnie poznajemy firmę. Ważny jest dla nas jej target, otoczenie konkurencyjne oraz przede wszystkim wartości, jakie chce komunikować.

Tworzymy doskonałe kompozycje, opierając się na naszej umiejętności posługiwania się kolorami, czcionkami i kształtami. Za ich pomocą wzbudzamy w odbiorcy odpowiednie skojarzenia. Przekładają się na to, jak postrzegana jest firma oraz jej produkty. Chcemy, by wizerunek marki wzbudzał pozytywne emocje, gdyż bezpośrednio przekłada się to na sprzedaż. 

Nasze znaki cechuje unikalność. Nie powtarzają rozwiązań obecnych już na rynku, dzięki czemu są kojarzone tylko z konkretną marką. Wyróżniają się na tle konkurencji i zapadają w pamięć konsumentów. Osiągamy ten efekt dzięki kreatywności i wykorzystywaniu często nietypowych skojarzeń.

Staramy się, by logo, które tworzymy, były proste. Dzięki temu doskonale sprawdzają się w różnych zastosowaniach. Dobrze wyglądają w każdym rozmiarze czy w wersji monochromatycznej. 

Identyfikacja

Identyfikacja wizualna to nie tylko logo. Składają się na nią wszystkie elementy graficznego wizerunku marki. Projektujemy je tak, aby prezentowały jej spójny obraz i były ze sobą wzajemnie powiązane. Nadajemy nową tożsamość marek i produktów. Tworzymy nazwy dla marek i produktów. Realizujemy strategie skutecznej komunikacji  poprzez właściwy dobór słów, stylu i formy przekazu.

Opieramy się na typografii i kolorach logo. Jednocześnie tworzymy elementy, które je uzupełniają. Materiały reklamowe wymagają dodatkowych kolorów i czcionek oraz jednolitego designu. Wykorzystanie logo w punktach obsługi klienta, sklepach czy na samochodach należy odpowiednio zaprojektować.

Identyfikacja wizualna marki musi być widoczna także na stronie internetowej firmy. Projektując designy witryn, trzymamy się przyjętych założeń dotyczących palety kolorów, typografii czy zastosowanych elementów graficznych. Dzięki temu strona tworzy spójną całość z innymi elementami, którymi marka wizualnie komunikuje się z konsumentami.

Aby skodyfikować zasady identyfikacji wizualnej, tworzymy księgę marki (brand book). Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat palety kolorów, kroju czcionek oraz zasady zastosowań logo wraz z przykładami. Dzięki brand book’owi firma będzie wiedziała, jak budować swój wizualny wizerunek w przyszłości.



W ramach identyfikacji wizualnej firmy tworzymy projekty m.in.:

  • wizytówek,
  • papeterii,
  • ulotek,
  • plakatów,
  • gadżetów,
  • ubiorów firmowych,
  • opakowań,
  • reklam,
  • oznakowań pojazdów
Loader
A teraz czas na pierwszy krok

Porozmawiajmy
o Twoim projekcie

Życie jest sztuką podejmowania decyzji.
Wybierz dobrze i zacznijmy rozmowę już dziś!

Loader
Zadzwoń do nas
Wycen projekt