Ludzie pamiętają 80% z tego co widzą,
a jedynie 20% z tego co czytają
Od wyglądu logo w dużej mierze zależy, jak klienci postrzegają markę. To najważniejszy element jej identyfikacji wizualnej, z którym zetkną się za każdym razem, gdy zobaczą reklamę firmy, opakowanie produktu czy wejdą na jej stronę. Dlatego też musi być starannie przemyślane i doskonale zaprojektowane.
Tworząc logo, koncentrujemy się na tym, by wyrażało charakter marki. Zanim przystąpimy do projektowania, dokładnie poznajemy firmę. Ważny jest dla nas jej target, otoczenie konkurencyjne oraz przede wszystkim wartości, jakie chce komunikować.
Tworzymy doskonałe kompozycje, opierając się na naszej umiejętności posługiwania się kolorami, czcionkami i kształtami. Za ich pomocą wzbudzamy w odbiorcy odpowiednie skojarzenia. Przekładają się na to, jak postrzegana jest firma oraz jej produkty. Chcemy, by wizerunek marki wzbudzał pozytywne emocje, gdyż bezpośrednio przekłada się to na sprzedaż.
Nasze znaki cechuje unikalność. Nie powtarzają rozwiązań obecnych już na rynku, dzięki czemu są kojarzone tylko z konkretną marką. Wyróżniają się na tle konkurencji i zapadają w pamięć konsumentów. Osiągamy ten efekt dzięki kreatywności i wykorzystywaniu często nietypowych skojarzeń.
Staramy się, by logo, które tworzymy, były proste. Dzięki temu doskonale sprawdzają się w różnych zastosowaniach. Dobrze wyglądają w każdym rozmiarze czy w wersji monochromatycznej.