Technologiczna rewolucja na rynku kredytów
Lendi to technologiczna rewolucja na rynku kredytów hipotecznych i gotówkowych. Dzięki autorskiemu rozwiązaniu opartemu o zaawansowane algorytmy Lendi pomaga swoim Klientom w dostępie do instrumentów finansowych opartych o kredyty. Tym razem nasza Agencja miała za zadanie dotarcie do potencjalnych Klientów marki na rynku lokalnym, poprzez opracowanie nowoczesnej strony internetowej bazującej na identyfikacji marki Lendi.
Zakres pracy

Projekt
Graficzny

UI / UX
Design

System zarządzania
treścią

Responsive
Web Design

Walidacja
W3C

Optymalizacja
SEO
Serwis wizerunkowo informacyjny
Dla placówki Partnerskiej zrealizowaliśmy serwis internetowy stawiający główny nacisk na walor wizerunkowo – informacyjny, prezentujący markę oraz ofertę dostępu do kredytów hipotecznych i gotówkowych, zarówno dla osób prywatnych jak i firm. Efektem naszych działań jest czytelny, przyjazdy dla oka i łatwy w nawigacji serwis internetowy
Projekt graficzny, UX i CMS
Prace nad serwisem internetowym powierzone naszej agencji miały kompleksowy zakres, zaczynając od opracowania struktury serwisu, przepływu użytkowników, opracowania projektów graficznych wraz z infografikami po zaprogramowanie serwisu, wdrożenie systemu CMS opartego o WordPress oraz optymalizację i wdrożenie.
Zasada dwóch kliknięć
w praktyce
Kolorystyka nawiązuje do identyfikacji wizualnej marki Lendi a zdjęcia i styl treści są dedykowanye grupie docelowej, tak by w możliwie największym stopniu, skupić na zaangażowaniu i identyfikacji użytkownika z treścią i ofertą serwisu.
Struktura serwisu została zaprojektowana w taki sposób, aby poprzez maksymalnie dwa kliknięcia zapoznać się z ofertą marki oraz nawiązać kontakt telefoniczny bądź mailowy.
Dla żyjących w ruchu
Wersja responsywna – kluczowa dla serwisów z branży finansowej, którą użytkownicy w największym stopniu odwiedzają za pomocą urządzeń mobilnych została opracowana tak, aby wszystkie kluczowe elementy nawigacyjne oraz kontaktowe były widoczne z każdego poziomu.
Całość serwisu ostatecznie została zoptymalizowana dla narzędzia GoogleSpeed Insights do poziomu 80% dla wersji na komórki urządzenia mobilne i 97% dla wersji komputerowej.