Nie ma rzeczy niemożliwych
Znany podróżnik – Marek Kamiński, zdobywca Nagrody Księgi Guinnessa, Filozof, autor wielu ciekawych projektów oraz programów motywacyjno-rozwojowych, zwrócił się do naszej agencji w celu realizacji nowej wersji serwisu internetowego wraz z księgarnią online.
Zakres pracy

Projekt
Graficzny

UI / UX
Design

System zarządzania
treścią

Responsive
Web Design

Walidacja
W3C
Cele serwisu internetowego
Cel, a właściwie cele, jak na podróżnika przystało, zostały wskazane podczas pierwszego spotkania dotyczącego założeń realizowanego serwisu internetowego: czyli UX ponad wszystko: nawigacja serwisu internetowego ma być czytelna, sam content możliwe dostępny, czyli prosto do celu – zwłaszcza na urządzeniach mobilnych.
Nie ma rzeczy niemożliwych
W myśl zasady – nie ma rzeczy niemożliwych, staraliśmy się połączyć odwagę w pomysłach zespołu Pana Marka Kamińskiego, łącząc dobre praktyki projektowania wraz z rozwiązaniami technologicznymi, mając na uwadze możliwe proste zarządzanie całym serwisem z poziomu panelu administracyjnego CMS.
Serwis otrzymał dwupoziomowe menu, podział na projekty w których prezentowane są wszystkie niezbędne informacje, tak aby użytkownik w prosty sposób mógł odnaleźć wszystkie niezbędne informacje.
Struktura każdej z podstron projektów są równolegle stronami typu landing page. Mają one w łatwy sposób, umożliwiać kierowanie użytkowników z innych kanałów promocji: takich jak social media email marketing, czy reklamy kontekstowe.
Wersja responsywna serwisu internetowego
Niezależnie od miejsca, niezależnie od typu czytnika, niezależnie od rozdzielczości – serwis zawsze jest dostępny, treści i zdjęcia odpowiednio się skalują i zapraszają do zdobywania świata z Markiem Kamińskim.