
Nowa strona internetowa dla B2B miała przede wszystkim umożliwiać łatwe odnalezienie informacji o oferowanych osłonach, inspirujących zdjęć realizacji oraz intuicyjnego formularza kontaktowego.
Innym kluczowym założeniem dla Klienta było połączenie katalogowego charakteru serwisu z elementami doradczymi i inspiracyjnymi – strona internetowa dla B2B miała być narzędziem zarówno sprzedażowym, jak i informacyjnym.
Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatów projektowych, podczas których zidentyfikowaliśmy kluczowe potrzeby klienta oraz oczekiwania względem nowej strony internetowej.
Na podstawie wspólnych ustaleń opracowaliśmy strukturę serwisu, uwzględniającą podział na osłony wewnętrzne i zewnętrzne, sekcję realizacji, blog oraz strefę do pobrania plików.
Stworzyliśmy dedykowany projekt graficzny, który odzwierciedla estetykę i profesjonalizm marki VELLO. Zastosowaliśmy stonowaną kolorystykę, czytelne fonty oraz wysokiej jakości zdjęcia produktów i realizacji, aby nowa strona internetowa dla B2B była atrakcyjna i miała spójny wygląd.

Pasek haseł sprzedażowych
Na stronie głównej umieszczony został dynamiczny pasek przewijający się z hasłami marketingowymi, które pełnią rolę subtelnych, ale bardzo skutecznych komunikatów sprzedażowych. Pasek ten pełni rolę informacyjną i promującą usługi firmy, bez obciążania wizualnie całej strony.
Dzięki animacji, komunikaty są czytelne, a użytkownik od razu zyskuje pełny obraz dostępnych opcji i przewag konkurencyjnych, jakie oferuje Vello. Jest to funkcja, dzięki której strona internetowa dla B2B skutecznie angażuje użytkowników i zwiększa konwersję, szczególnie na etapie decyzji zakupowych.

Przełącznik kategorii produktów
Na stronie oferty, kluczowym elementem ułatwiającym nawigację po szerokim asortymencie osłon okiennych, jest zaawansowany przełącznik kategorii produktów. Dzięki niemu użytkownicy mogą płynnie przemieszczać się pomiędzy głównymi kategoriami, bez potrzeby przeładowywania strony czy wracania do głównego menu.
To rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o jak najprostszej obsłudze – użytkownicy mogą w łatwy sposób wybrać interesującą ich grupę produktów, co znacząco zwiększa wygodę i szybkość zakupu.


Porozmawiajmy
o Twoim projekcie
Życie jest sztuką podejmowania decyzji.
Wybierz dobrze i zacznijmy rozmowę już dziś!
