Easy instant soups
Vifon to jeden z pierwszych na świecie producentów zup błyskawicznych, którego produkty są znane w ponad 80 krajach na świecie. Ostatnio zwrócił się do nas z propozycją stworzenia sugestywnej w wyrazie i prostej w nawigacji strony internetowej dla swych produktów. Serwis internetowy miał być przede wszystkim katalogiem prezentującym błyskawiczne dania i pozwalającym na ich kupno w serwisie Amazon. Stworzyliśmy więc witrynę, której wyrazista warstwa wizualna jest odzwierciedleniem zdecydowanych smaków oferowanych produktów, a poruszanie się po niej jest tak łatwe jak przygotowanie potrawy od Vifon.
Zakres pracy

Projekt
Graficzny

UI / UX
Design

System zarządzania
treścią

Responsive
Web Design

Walidacja
W3C

Optymalizacja
SEO
PROJEKT GRAFICZNY
Kolor znaczy smak
Koncepcja graficzna została oparta na wyrazistych odcieniach czerwieni, czerni, pomarańczu, żółci – ten zabieg ma uwypuklić zdecydowane i ostre smaki oferowanych dań. Został on jeszcze spotęgowany przez podzielenie strony na kontrastowe strefy kolorystyczne. Użyty w layoucie font nawiązuje do stylistyki prezentowanej na opakowaniach
STRONA INTERNETOWA
Zgodnie z życzeniem Klienta, serwis internetowy jest przystępnym, czytelnym katalogiem produktów. By wyróżnić ich smaki zastosowaliśmy zmienne kolory tła w zależności od wyboru wariantu dania. Aby podkreślić wiarygodność producenta strona została wzbogacona zakładki takie jak „About”, „FAQ” czy informacje związane z biciem rekordu Guinnessa. Dodatkowo, wyposażyliśmy serwis w wyszukiwarkę produktów, formularz kontaktowy i zintegrowaliśmy go z social media.
WERSJA RESPONSYWNA
Przeglądanie katalogu produktów na urządzeniu mobilnym nie traci nic z funkcjonalności czy wizualnego przekazu w porównaniu do wersji desktopowej.