Klasyczne logo i przestrzenny design CI
W zakres naszej pracy wchodziły: logo oraz elementy identyfikacji wizualnej – m.in. księga znaku, projekty prezentacji komputerowej, roll-up’a, teczki, kalendarza, notesu, papieru firmowego, torby reklamowej, długopisu, wizytówki oraz stopki e-mail.
Zakres pracy

Projekt
Graficzny

Identyfikacja
Wizualna
LOGO
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku zwrócił się do nas z propozycją odświeżenia dotychczasowego logotypu. Warunkiem było zachowanie kluczowych cech dotychczasowego wzoru – symbolu strzałki wkomponowanej po prawej stronie napisu, oraz kolorystyki – odcieni granatu. Podjelismy to wyzwanie i stworzyliśmy nowoczesne logo, które koncepcyjnie i kolorystycznie koresponduje z dotychczasowym znakiem WUP. Charakterystyczne cechy pierwowzoru powiązaliśmy z aktualnymi trendami obowiązującymi w designie znaków firmowych.
Elementy identyfikacji wizualnej
Wszystkie stworzone przez nas elementy identyfikacji wizualnej zawierają powtórzenie głównego motywu znajdującego się w logo. Na tej bazie powstał pattern w romby dodający poszczególnym elementom dynamizmu i stanowiący element wyróżniający dla poszczególnych komponentów CI.
Zwielokrotnienie wzoru daje wrażenie przestrzennej konstrukcji – w zamyśle ma być to alegoria do budowania szczebli kariery i sieci networkingowej. Zachowaliśmy kolorystykę występującą w logotypie oraz godle Jednostki Samorządu Województwa Pomorskiego. Żółte odcienie tego ostatniego zostały przez nas potraktowane równocześnie jako przykuwający wzrok detal wzoru.