Projektowanie graficzne
Nasze projekty są unikalne, przemyślane i nowoczesne
Webdesign
Projektowanie stron internetowych
Przez 20 lat naszej działalności stworzyliśmy już blisko 2000 projektów graficznych. Zawsze wyrażały charakter marek naszych klientów, przyczyniając się do sukcesu ich witryn.
Aby dobrze poznać firmę klienta, przeprowadzamy z nim kompleksowe warsztaty projektowe. Podczas nich zostaje określona grupa docelowa, najważniejsza konkurencja firmy czy przesłanie marki. Przeprowadzamy dogłębną analizę rozwiązań konkurencji oraz potrzeb i przyzwyczajeń targetu. Podsuwamy klientowi własne pomysły na realizację projektu, by wspólnie określić jego kierunek. Dopiero po zakończeniu warsztatów rozpoczynamy właściwe prace.
Dzięki temu nie błądzimy. Wiemy w jaki sposób poprowadzić cały proces aby przełożył się na sukces naszego Klienta.

Co wyróżnia nasze projektowanie graficzne?
Dostosowujemy go do charakteru Twojej marki i jej identyfikacji wizualnej, odpowiednio wykorzystując jej elementy. Klient ma wrażenie spójności przekazu graficznego. Widzi zatem, że firma przykłada wagę do detali.
Decydując się na autorski projekt, stawiasz także na wyższe wartości estetyczne. W designie Twojej strony mogą zarysować się najnowsze trendy czy unikalne elementy graficzne. W ten sposób witryna przyciągnie uwagę użytkownika, robiąc dobre pierwsze wrażenie. Odwiedzający zostanie w niej na dłużej, zamiast przejść do witryn konkurencji.
Projektowanie logo
Nadajemy nową tożsamość dla marek i produktów
Nasze działania mają kompleksowy charakter. Projektujemy logotypy, identyfikację wizualną, tworzymy projekty wizytówek, papierów firmowych, teczek ofertowych, katalogów oraz prezentacji mulimedialnych. Tworzymy nazwy dla marek i produktów. Realizujemy strategie skutecznej komunikacji poprzez właściwy dobór słów, stylu i formy przekazu.
Posiadamy kreatywny zespół grafików, którzy opracują dla Ciebie profesjonalne logo, oraz elementy identyfikacji wizualnej będące dopełnieniem całości wizerunku. Tworzymy księgi znaków będące syntezą filozofii marki.

Wybrane realizacje logo
Projekty spójne z charakterem marki
Zanim przystąpimy do projektowania, dogłębnie poznajemy firmę i jej ofertę. Przeprowadzamy z klientem warsztat projektowy, dzięki któremu wiemy, jak wyrazić charakter marki za pomocą znaku.
Dzięki temu logo wyśle klientowi jasny komunikat: taki jest nasz produkt, to są wartości, które wyznajemy, to jest nasza obietnica. Właśnie tak wiele można przekazać za pomocą jednego znaku graficznego — jeśli jest dobrze zaprojektowany.
Wykorzystujemy w nim kolory, które pomagają zaprezentować archetyp Twojej marki. Klienci będą kojarzyli ją nie tylko z produktem, ale i wartościami przekazywanymi przez barwy. W czerwieni np. zobaczą markę młodą, aktywną i ekscytującą, w czerni i fiolecie obiecującą uczucie luksusu, a w błękicie stabilną i godną zaufania.
Wybiorą tę, z którą będą mogli się identyfikować i która obiecuje spełnić ich potrzeby, także te wewnętrzne.
Składają się na nią wszystkie elementy graficznego wizerunku marki. Projektujemy je tak, aby prezentowały jej spójny obraz i były ze sobą wzajemnie powiązane.
Nadajemy nową tożsamość marek i produktów. Tworzymy nazwy dla marek i produktów. Realizujemy strategie skutecznej komunikacji poprzez właściwy dobór słów, stylu i formy przekazu.

Opieramy się na typografii i kolorach logo. Jednocześnie tworzymy elementy, które je uzupełniają.
Materiały reklamowe wymagają dodatkowych kolorów i czcionek oraz jednolitego designu. Wykorzystanie logo w punktach obsługi klienta, sklepach czy na samochodach należy odpowiednio zaprojektować.
Identyfikacja wizualna marki musi być widoczna także na stronie internetowej firmy. Projektując designy witryn, trzymamy się przyjętych założeń dotyczących palety kolorów, typografii czy zastosowanych elementów graficznych. Dzięki temu strona tworzy spójną całość z innymi elementami, którymi marka wizualnie komunikuje się z konsumentami.
Aby skodyfikować zasady identyfikacji wizualnej, tworzymy księgę marki (brand book). Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat palety kolorów, kroju czcionek oraz zasady zastosowań logo wraz z przykładami. Dzięki brand book’owi firma będzie wiedziała, jak budować swój wizualny wizerunek w przyszłości.
Spotkajmy się i porozmawiajmy
Czas na Twój Projekt!
Opowiedz nam o swoich pomysłach, a my zajmiemy się resztą.
Wypełnij formularz, abyśmy mogli rozpocząć realizację Twojego projektu!

Porozmawiajmy
o Twoim projekcie
Życie jest sztuką podejmowania decyzji.
Wybierz dobrze i zacznijmy rozmowę już dziś!
